Total Pageviews

Thursday 12 September 2013

Лекція 3. Історія станволення науки. Розвиток науки в Україні.

1) Відвідайте сайт   http://firstua.com/uk/video/all/ukraina_naukova, перегляньте відео про становлення наукової думки в Україні. Який з наведених фактів став для Вас найцікавішим/ найнесподіванішим/ суперечливим.

2)  Перегляньте будь-яке відео з розділу Sciеnce на
 http://documentary.net/category/films/about/science/
 http://www.youtube.com/playlist?list=PL0CC92267300AB237
прокоментуйте Ваше ставлення до переглянутого. (Чому Ви вибрали саме це відео, чому Вас зацікавила ця проблема, що нового дізналися, з чим не погоджуєтеся і т. ін.).



29 comments:

  1. Відео про становлення наукової думки в Україні є дійсно цікавими і пізнавальними. Вчені захоплено розповідають про різноманітні аспекти науки і досягнення в тій чи іншій сфері. Я не можу виділити якийсь один найцікавіший чи найнесподіваніший факт, адже більшість інформації є новою для мене. Проте я хочу виділити декілька фактів, які мене дуже вразили.
    1) Факт з розповіді Ярослава Яцкова про те, що Україна є єдиною країною, де побудували великий український радіотелескоп. Дуже засмутив з його розповіді той факт, що науку в нашій державі фінансує лише 0,4% ВВП, адже вже при 0,7% фінансування вважається збитковим.
    2)Костянтин Ситник захоплено розповідав про те, що ми перші в Радянському Союзі космічні біологи.Він впевнений в тому, що в Україні є майбутні лауреати Нобелівської премії.
    3) Було також повчально дізнатися від Олександра Палагіна, що у нас було створено першу в Європі обчислювальну машину "МЕСМ".
    4)Цікаво було дізнатися з розповіді Іллі Ємеця, що в Україні було проведено операцію вродженої вади серця раннього віку з використанням плацентарної крові (вперше у світі!!!).
    Хочеться згадати слова Віктора Бар'яхтара про зв'язок освіти і науки, з якими я абсолютно погоджуюсь: "Без науки не може бути ефективного викладання, а без зв'язку з молоддю не може бути діячів науки".
    Загалом відео є цікавими і гідними перегляду.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, Оксано, як бачите нам є чим пишатися. Проте визначні досягнення можливі не лише в галузі технічних та природничих наук, але і в гуманітарних, зокрема в лінгвістиці. Я на лекції зазначала, які широкі перспективи у Вас, молодих творчих лінгвістів-перекладачів. Мені дуже б хотілося почути через деякий час, що наші випускники теж зробили щось вагоме у своїй галузі. Може це будете саме Ви?

      Delete
  2. З великого різноманіття відео з розділу Science я обрала для перегляду відео під назвою "Альтернативні види пального", адже я впевнена в актуальності цієї теми. Ця проблема, я знаю, цікавить велику кількість людей, адже крім того, що пальне, яке зараз використовують в автомобілях, дуже забруднює навколишнє середовище, воно ще й складається з невідновлювального матеріалу - нафти, яка через кілька десятків років може зникнути. З відео я дізналася про декілька видів альтернативного пального, серед яких метан, синтезований газ, диметиловий ефір, синтетичний бензин і навіть звичайна олія.Багато з них мають переваги над пальним, яким ми користуємось зараз:економність, відсутність шкоди навколишньому середовищу, невелика матеріалоємкість та ін. Проте мінуси існують теж, так як наприклад вичерпність ресурсів. Звичайно, вчені всього світу ще працюють над питанням вдосконалення альтернативних видів пального. Та, проглянувши відео, я розумію, що практичне застосування альтернативних варіантів, на жаль, відбудеться нескоро.

    ReplyDelete
  3. Досить цікаво було прослухати кожного вченого,їхні думки щодо науки. Вони з захопленням розповідають про досягнення в науці,досить доречними були слова Бориса Патона "щоб розвивалася наука,треба щоб були наукові школи,сучасне обладнання",тому що в Україні обладнання досить старе і вченим тяжко з ним працювати.І я погоджуюсь з ним,що дійсно треба бути оптимістом. Мене також,як і Оксану,вразила інформація про те,що в Україні вперше було проведено операцію вродженої вади серця раннього віку з використанням плацентарної крові. Ці відео є досить цікавими і важливим,завдяки їм ми дізналися багато цікавої інформації.

    Я переглянула відео "Secrets of Body Language" з розділу Science,тому о воно мене зацікавило найбільше.Мені стало цікаво побачити і почути про секрети мови тіла.Адже мова тіла являється одним з невербальним засобом спілкування,тобто це поза тіла,міміка,жести і рухи очима. По голосу,жестам і виразу обличчя ми можемо зрозуміти який настрій у людини.Відео є досить смішним і повчальним,я не пошкодувала,що переглянула його.

    ReplyDelete
  4. Мене зацікавила розповідь фітобіолога Костянтина Ситника.Ніколи не могла припустити,що у космосі можна вирощувати рослини,навіть більш того – він та його команда мають на меті отримати з них плоди і навіть спробувати “познайомити” поверхню Марса з нашими рослинами.Також,здивував розвиток медицини у нашій країні.Чесно кажучи я думала показники досліджень будуть набагато меншими,та на сьогодні,як зауважив Віталій Кордюм,майже всі частини тіла людини можна відновити штучним шляхом і це неможе не радувати!
    Неможу залишити без уваги генетика Кордюма.Його виступ сподобався мені найбільше.Абсолютно точно він зауважив,що на сьогодні вигідніше купити необхідний препарат а ніж виділяти кошти на його розвиток в Україні.Запам’яталась фраза одного з президентів США Рональда Рейгана: Америка фінансує науку не тому,що вона багата а тому,що саме через належний розвиток науки вона й багата.Цим усе й сказано.
    Отож,переглянувши відео,мене прикро вразило те,що кожен науковець щиро зацікавлений у своїй галузі науки,він ладен зробити все для її розвитку але,нажаль, цьому бажанню протистоять матеріальні витрати…Проте скільки надії і віри у нові відкриття у їхніх очах…може завдяки цьому можливо все!

    ReplyDelete
  5. Мене щиро вразило різноманіття відео з розділу Sciencе,а побачивши слово snake у назві Getting High Injecting Snake Venom, незмогла втриматись щоб не переглянути.Рекомендую подивитись усім хто не боїться змій)Це неймовірно – 46-річний чоловік виглядає на років 20-25!Усе це завдяки регулярному введенню отрути змій у вени,причому переважна кількість цих рептилій дуже отруйні.Хоча головний герой одержимий цією ідеєю ще з 9 років,я б напевно не погодилась на такий експеримент.
    Загалом,хочу зауважити,що робота з науковими і науково-популярними відео дуже мотивує,це щось нове,неймовірне а головне наочне.Подана інформація відкладається у пам’яты надовго.До того ж деякі відео подані англійською мовою,що в 2 рази приємніше.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я теж наважилася переглянути це відео. І хочу сказати, що це просто знущання над собою. Прийом отрути впродовж такого значного періоду часу, мабуть, не пройшов безслідно, і скоріше за все, хоча я не лікар, в організмі вже виробилася певна залежність від цієї речовини. А це досить небезпечно. Якщо чесно, то я зовсім не розумію цих альтернативних засобів медицини. Ми на лекціях неодноразово говорили про креативність і творчість , що є так званими діяльності будь-якої людини, але по-моєму у цього чоловіка ці дві якості аж занадто гіпертрофовані. Експерименти - це не завжди добре; якщо для однієї людини цей метод буде дієвим, то для іншої – може стати фатальним.

      Delete
  6. Було дуже цікаво дізнатися, про різні види науки з даних відео. Я і не знала, що Україна настільки розгалужене у цьому.
    Найбільше мене вразила розповідь Ярослава Яцківа, що Україна є єдиною країною, яка побудувала радіотелескоп. Але засмутило те, що наша влада не спонсорує науку, так як вона цього заслуговує, 0,4 % ВВП - це зовсім крихта, для тих досліджень які відбуваються зараз.
    Хотілось би виділити Бориса Патона, він настільки захоплено розповідає про різні галузі науки, що хочеться самій взяти участь в одній із них безпосередню участь. І ще хочеться його процитувати: "Будьте оптимістами! Без оптимізму не буде науки." І я цілком погоджуюся з ним, та не лише в науці, а й у житі, цей девіз вам дуже допоможе. Було цікаво дізнатися про те, що Київ, в США, називають місто зварювання. Приємно здивувало те, що зварювання стосується не лише метала, а й людини. "Зварювання" сітківки ока - це просто неймовірно.
    Не приємно вразило інтерв'ю Катерини Амосової. Дуже не приємно було дізнатися, що показники смертності українців від сердечного нападу подвоїлись за останній час, хоча в інших країнах Європи та колишніх країнах Радянського Союзу, показники зменшуються.
    Хоча наука і розвивається, але без підтримки держави вона не здобуде тих результатів яких могла б.

    ReplyDelete
  7. З-поміж запропонованих для перегляду відео я обрала відео «Is the space tourism industry ready for lift off?». Ми живемо у XXI столітті - у вік сучасних технологій і досягнень. Звісно, про можливість туристичних мандрівок у космос я не раз чула, але було цікаво дізнатися більш детальну інформацію. У Сполучених Штатах є компанії, які щороку інвестують сотні мільярдів доларів у розвиток космічних технологій, сотні науковців наполегливо працюють, щоб зробити такі подорожі реальними. Туристів будуть піднімати на висоту 100 кілометрів, де вже починається невагомість. Планується, що політ коштуватиме приблизно 200 тис доларів – задоволення досить недешеве і не для всіх. Цей напрямок має величезний потенціал, адже безліч людей у дитинстві мріяли про неосяжні простори космосу, і багато хто не пошкодує грошей заради такої пригоди. Хоча, на мою думку, такий політ - великий ризик заради кількох хвилин у невагомості. Тому у мене склалося враження, що космічний туризм – це бізнес, гарна нагода заробити, і невідомо, чи принесе цей напрямок значну користь людству.

    ReplyDelete
  8. З розповідей провідних українських вчених я дізналася про численні досягнення науки у нашій країні. Серед них створення першої обчислювальної машини, найбільшого радіотелескопа, досягнення у галузі біотехнологій. Найцікавішим для мене став факт, що завдяки відкриттям Євгена та Бориса Патонів Київ відомий за межами нашої Батьківщини як столиця зварювання. Також я цілком погоджуюся з думкою Катерини Амосової «профілактика серцево-судинних захворювань – це справа національної безпеки». Проблеми, які гальмують розвиток науки в Україні усім відомі: недофінансування, застаріле обладнання. Я сподіваюся, що уряд у найближчий час врешті розпочне їх вирішувати. Адже як сказав Б. Патон: «Якщо не буде ставлення до науки як у цивілізованих країнах, ми не будемо розвиватися і не досягнемо того, чого прагнемо».

    ReplyDelete
  9. Різноманіття відео на тему Sciencе вражаюче. Я довго не могла обрати яке саме з них подивитися, адже одне було цікавіше іншого. Але я зупинила сій вибір на "Getting High Injecting Snake Venom" та "Secrets of Body Language". Але все по-порядку.
    "Getting High Injecting Snake Venom"
    Перше моє враження - це шок. Перед переглядом відео я прочитала анотацію і скажу чесно, не повірила. Але пізніше переглянувши його, я була вражена. Особливо, коли побачила фото автора "в молодості", і почувши його вік (46 років). Не знаю, як він наважився, але я вже чула про те, що люди роблять собі подібні ін'єкції. Але це були професіонали, яким потрібно було це робити в якості захисту. Ще цікавим стало те, що зміїну отруту використовують в медицині, як ліки від серйозних захворювань.
    "Secrets of Body Language"
    Це відео найбільше вразило мене. Я навіть зацікавилася даною наукою. Вражає, що 93% всієї інформації людина отримує невербальним способом. Тобто ми не бачимо всієї розмови, а правильніше, ми її не помічаємо, чим і користуються політики, спікери та інші люди, які володіють даною інформацією. Що і зображено в даному відео. Я не жалкую, що переглянула його, адже дізналася багато цікавого.

    ReplyDelete
  10. Подані відео є доказом того, що насправді Україна має потужний науковий потенціал, і не в останню чергу, завдячуючи нашим молодим науковцям. Вони неодноразово доводили, що не володіючи значними фінансами, здатні дивувати світ науки. Проте найбільш суперечливим відео, як на мене, є інтерв’ю Катерини Амосової. З одного боку Україна ніби й здійснила ряд наукових відкриттів у галузі кардіології, що повинні були допомогти лікувати серцево-судинні захворювання, але число хворих значно збільшилося за останні 20 років. Це звучить абсурдно; як взагалі таке можливо? Статистичні дані, які вона наводить, просто вражають. Зрозуміло, що краще не лікувати вже існуючу хворобу, а попередити її виникнення, проте якісь інноваційні технології для ефективного лікування все ж таки мають бути. Я вважаю, що потрібно в першу чергу зайнятися науковими дослідженнями у галузі медицини, щоб ситуація не стала зовсім критичною.

    ReplyDelete
  11. Насправді, перш за все, я хотіла б подякувати Вікторії Вікторівні за чудовий сайт із пізнавальними міні-фільмами. Я отримала масу задоволення від перегляду відео і не тільки з розділу науки, а й інших галузей. Тепер у мене в закладках з’явився ще один ресурс, який має не лише розважальне значення, а й просвітницьке, а ще, що дуже важливо, відеороботи записані англійською мовою. Переглянувши декілька записів, я хочу зупинитися на відео під назвою «The Clean Technology Future». Чи можемо ми створити світ, вільний від забруднень, хімікатів, отруйних речовин? Чи це утопія? Щоб відповісти на ці запитання варто переглянути вище згаданий фільм. У процесі кожен має замислитися, а чи робить він сам особисто щось для покращення свого майбутнього. Я згодна зі словами репортера, що більшість людей на даному етапі розвитку бояться докорінних змін, їм важко вийти зі своєї зони комфорту. Адже кожному з нас необхідно знати, що змінивши щось у своєму житті, ми зробимо тільки краще, а не навпаки. Ми боїмося ризикувати… Але не спробувавши зробити хоч якийсь радикальний крок на зустріч новому світові, як можна дізнатися, яким стане життя у еру так званих «чистих технологій»?

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Переглянула декілька відео з розділу Science. Найбільше сподобалося та зацікавило в. "When Will Time End?" Це навіть не відео, а науковий міні-фільм! Вибрала відразу, як тільки побачила назву.
    Ми дуже тісно пов`язані зі світом природи, але це не дає нам змоги зрозуміти його в цілому. Наука нам в цьому допомагає. Намагається відповісти на одвічні запитання...
    Я вважаю, кожному буде цікаво перглянути цей актуальний, захоплюючий ролик.
    Нам слід переглянути всі фільми із розділу Science, адже кожен з них розкриває для нас цікаві факти, які ми повинні знати.

    ReplyDelete
  14. Мої бабуся та дідусь лікарі. Тому я вибрала відео Катерини Миколаївни Амосової - відомого науковця у галузі кардіології, доктора медичних наук.
    Незалежність України стала дуже важливою у розвитку медицини та науки в цілому. Завдяки їй Україна змогла тісно співпрацювати з різними країнами, обмінюватися досвідом, що є, на мою думку, дуже важливою складовою в науці. Чим більше людина займається наукою, тим успішнішою, кваліфікованішою вона є у своїй справі.
    Проте,що смертність через хвороби зростає з кожним роком. Уряд ,здається, це не дуже хвилює. І це дуже обурює.Ми не маємо достатньо приладів та препаратів для лікування важких хвороб. Безліч сімей змушені просити в чужих людей кошти на лікування дітей закордоном. Наші лікарі не мають змоги проводити важкі операції тому що не мають достатньо досвіду.Ми не повинні стояти на місці - ми повинні розвиватися, удосконалювати свої знання. Ми повинні змінити Україну на краще!!!

    ReplyDelete
  15. З поміж проглянутих відео у розділі Science, мене найбільше вразила історія зовсім короткого життя маленького хлопчика та мужніть його батьків. Вони навіть не звертали увагу на засторогу лікарів, що дитина може померти відразу після народження, не зважаючи на діагноз фатальний дефект народження, аненцефалію, вирішили народжувати, а не вбити маленьке життя. Відео "5 Hours with Raja – Diagnosis of a fatal birth defect" дивитися без переживання не можна, воно хоч і трохи важке морально, але цікаве. Якщо чесно, судячи з назви, я подумала, що відео буде не сильно і цікаве, і буде лиш говоритись про смерть дитини, а під час перегляду я зрозуміла, що це не так, це боротьба за маленьке життя хлопчика та любов до цього.
    Дане відео змушує по-іншому дивитися на світ, допомагає замислитися про своє життя і я думаю, нікого не залишить байдужим..
    Дякую, за чудовий сайт, який завдяки перегляду може щось змінити у кожному..

    ReplyDelete
  16. Переглянувши декілька із запропонованих відео, особливо цікавим для мене виявився сюжет за участю вченого-астронома НАНУ Ярослава Яцківа. Я навіть не здогадувалась, що Україна має в своєму арсеналі 3 найвідоміших у світі астрономічні установи: астрономічний інститут при НАН у Харкові, кримську астрофізичну обсерваторію та класичну обсерваторію. Українські астрономи мають вагомі здобутки у цій галузі: радіоінтерферомен "Уран", найбільший радіотелескоп для дослідження галактик і зірок. Навіть сам Я.Яцків відзначений міжнародною премією Рене Декарта за свій внесок у розвиток астрономії! Але, на жаль, українські чиновники до кінця не усвідомили важливість науки для суспільства, бо дозволяють фінансувати її на рівні 0,4% ВВП!!! Ганьба для європейської держави! Щороку українські школярі та науковці представляють на розсуд загалу сотні новітніх розробок у різних галузях, але лише деякі з них бере в розробку наша держава, а більшість винаходів залишаються лише на папері... Звичайно, є щасливці, якими зацікавилися за кордоном, де їм пропонують престижну посаду і повне сприяння у науковій роботі. От і змушені українські науковці їхати за кордон за кращею долею! А повинно бути навпаки!!! І доки уряд не усвідомить своєї помилки, доти ми матимемо те, що маємо зараз...

    У зв'язку з катастрофічним становищем фауни світу для перегляду я обрала відео про вимираючих африканських слонів "Where have all the Elephants gone?", яких нещадно вбивають через коштовну слонову кістку. Згідно з статистикою, щороку в Африці вбивають 40000 слонів, тобто 60 слонів щодня!!! Якщо не зупинити цього варварства, то через 20 років слони взагалі зникнуть!!!! А як можна уявити Африку без цих добрих, прекрасних тварин? Щороку у світі продається 10 тон слонової кістки, ціна якої - 200$ за кілограм... Та не це важливо. Важливо те, що заради бажання одних людей мати у скринці прикраси зі слонової кістки призводить до поступового вимирання таких розумних і добрих тварин!!! Єдина надія на те, що найстрашніший сценарій не буде втілений у життя, і ми зможемо милуватися слонами не лише через огорожу в зоопарках, а й у дикій природі.

    ReplyDelete
  17. Я переглянула майже всі відео з розділу Sciеnce , дивилася із задоволенням,багато цікавої інформації, новинок. Взагалі сайт сподобався, є досить розважальним, доречним є і мова відео, англійська, це тільки +.Насправді зупинилася на відео Supersize Me – Morgan Spurlock vs McDonald’s Fastfood.Ця тема є досить актуальною та поширеною. Для чого ми самі себе вбиваємо?!Адже, як на наш погляд, з економивши час, тобто поївши фаст-фуду, ми не завдаємо шкоди своєму здоров*ю.Але це не так, як показав експеремент, що представлений на відео, від такої їжі страждають всі наші органи. Підсісти на таку їжу легше ніж потім реабілітуватися.Така їжа є миттєвим способом як набрати вагу. Пам*ятаймо, що надлишкова вага викликає не тільки дискомфорт, а й впливає як на фізіологічний так і на психічний стан.Вразила інформація, і вона 100% є реалістичною,що дійсно відові зірки рекламують різні бренди напоїв , солодощів та ін., і на підсвідомому рівні впливають на нас як на споживачів, а особливо на дітей і ми "ведемось"на рекламу., не замислюючись навіть чи є це корисним.Єдиним способом тримати себе в формі ,і якось хоч трохи уберегти себе від наслідків такої їжі, це щоденні фізичні вправи.Я гадаю, кожному варто переглянути це відео.

    ReplyDelete
  18. З поміж переглянутих відео найбільше сподобалась думка президента Національної академії наук України, Бориса Патона. Я згодна з тим, що сьогодні наука розвивається на досить високому рівні. Особливого значення набуває інформатика,яка дає можливість працювати в багатьох галузях науки. Український науковець наголошує - головне залишатися поміркованим оптимістом ! Я думаю кожен з цим погодиться)
    Переглянула відео з розділу Science під назвою " Ancient Aliens Debunked". Відео просто вражаюче. Завжди подобалось дізнаватись про різні історичні факти, тому інформація про піраміди, острів Пасхи була надзвичайно цікавою. Особливо цікавою була інформація про НЛО в стародавньому мистецтві та про кришталеві черепи. Тому раджу переглянути саме це відео.

    ReplyDelete
  19. Найцікавішим, але очікуваним фактом стало те, що наукова думка в Україні формувалася ще за часів козацтва, тоді основною рушійною силою науки була військова справа. Через декілька столітть про науку взагалі забули на Україні, і не дивно, так як не було підгрунтя для неї, як такого. Основний розквіт науки на території України припав на час СРСР, коли територія входила до його складу. Але і тоді рушійною силою залишалась в першу чергу війна, потім йшли космос і решта. Коли ж Радянський Союз розпався, наука в Україні перестала чомусь цінуватись. Як такий розвиток іде повільний, а інновацій зовсім немає. Влада концентрує бюджет на інших речах, тому наука і наукові дослідження залишені самі собі. Апаратура як і науковці залишились з часів СРСР і міняти їх не збираються. Єдиною рушійною силою науки, є ентузіазм деяких людей і науковців. Завдяки їм ми і отримуємо тей невеликий процент інновацій і наукових досліджень. Решта "світлих голів" України вже виїхали зарубіж і там стають великими... а нам залишається тільки хвалити себе за те, що ці великі колись були українцями. Зараз же Україна лише плацдарм науковий для інших країн, де наукові дослідження дешевші ніж у них.

    ReplyDelete
  20. Я переглянула відео «The Clean Technology Future». Я обрала саме це відео тому, що проблема забруднення навколишнього середовища існує не тільки у нашій країні, а й у всьому світі. Кожен із нас хоче жити в очищеному світі, де немає хімікатів та інших забруднювачів, які пагубно впливають на наш організм. У відео йдеться про те, що саме таке життя можливе в майбутньому. Будуть створені нові технології, розроблені нові методи запобігання забруднення навколишнього середовища. Звісно, процес створення таких технологій займе досить багато часу, але це буде революцією не тільки в науці, техніці, а й в самому існуванні людини.
    Отже, проблема забруднення навколишнього середовища була і залишається актуальною проблемою людства і, на мою думку, кожен із нас має задуматись над цією проблемою.

    ReplyDelete
  21. Запропоновані відео про становлення та розвиток науки в Україні виявились дуже цікавими. Чесно кажучи, навіть і не думала, що Україна має такий великий потенціал для розвитку науки. Хоча, мене засмутили слова одного з науковців про те, що науку в нашій державі фінансує лише 0,4% ВВП, адже вже при 0,7% фінансування вважається тим, що приносить збиток. Це звичайно, негативний фактор, який не дає Україні розвивати науку на рівні інших держав. Що стосується інших Європейських країн, то в них навпаки, більшу увагу приділяють саме розвитку науці. Серед країн, розвиток наук яких є найвищим перебуває Великобританія, Америка, Китай. Проте, мені сподобались слова одного з оповідачів про те, що тільки наука може вивести Україну в інший стан, в конкурентно спроможну державу. Україна має великий потенціал, його лише потрібно вміти використовувати.

    ReplyDelete
  22. Із запропонованих вище відео з розділу Science я переглянула відео «The Clean Technology Future». Я обрала для перегляду саме це відео, тому що проблема забруднення навколишнього середовища на даний час, нажаль, є занадто актуальною. Викликані недалекоглядним, необгрунтованим ставлення людини до природи, вони виникли не сьогодні й не вчора. Із розвитком цивілізації та науково-технічного прогресу, бурхливим зростанням кількості населення не Землі, обсягів виробництва та його відходів проблема стосунків між природою та суспільством дедалі загострюється. Екологічна криза грізно нависла над усім світом, вона вже "схопила нас за горло". Спричинений економічними, політичними помилками та серйозними екологічними прорахунками теперішній стан природного середовища світу оцінюється як критичний, коли вже неможливі його самовідновлення і самоочищення: відбувається активна деградація й небезпечне знищення останніх природних ресурсів. Найавторитетніші вчені США, Японії, Росії, України в результаті поглибленого аналізу, ретельних досліджень і моделювання сучасних природних процесів, які розвиваються в біосфері, дійшли висновку, що вже в наступному столітті наша Земля може обернутися на безлюдну пустелю, а ресурсів біосфери вистачить всього на кілька десятиліть.
    У відео розповідається про те, що в скорому майбутньому ми маємо шанс жити у чистому навколишньому середовищі, не забрудненому хімічними речовинами та відходами. Стврюватимуться нові технології, які допоможуть науковцям боротися із забрудненням навколишнього середовища. Звичайно, мова не йде про те, що через 3-5 років ми житимемо в абсолютно чистому середовищі. Будь-що нове потребує часу. Але можжна припустити, що через хоча б 10-20 років, наші діти житимуть в чистішому середовищі і дихатимуть незабрудненим хімічними речовинами повітрям.

    ReplyDelete
  23. Переглянувши запропоновані відео, найбільше зацікавило про кардіологію. Адже стан медици в Україні залишає бажати кращого.

    ReplyDelete
  24. Мене найбілше зацікавило відео Катерини Амосової.Так як медицина дійсно важлива галузь людського існування.І я погоджуююся з попередньо сказаним,що в Україні на даний час медицина не прогресує.Багато дітей з вродженими пороками серця не мають змоги лікуватися на Батьківщині,адже тут їм ніхто не взмозі допомогти.Всі нововведеня, всі відкриття відбуваються за кордоном.
    ТАкож тей факт що вже немає чого відкривати,адже всі відкриття були зроблені багато років тому великими вченими ,такими як Чазов Євгеній Іванович.
    ТА попри те що немає ніяких зрухів , вона вважає що чим більше ліюдей займаються наукою тим краще воли лікують та стають більш досвідчені вони стають.

    ReplyDelete
  25. Я подивилась декілька відео...признаюсь чесно деякі з них мене дійсно трохи зацікавили (цікаво було послухати про медицину), але я до науки не проявляю великого інтересу, і ому сказати щось напевно я не можу.

    ReplyDelete
  26. Переглянувши декілька відео із запропонованого списку, я дізналася багато цікавої інформації. Те,що в Україні є багато талановитих науковців, напевне, знає кожен з нас, але мало хто знає про деякі конкретні досягнення науковців нашої держави.З поданих відео я дізналася про численні досягнення науки, зокрема створення найбільшого радіотелескопа, обчислювальної машини, досягнення у галузі біотехнологій. Так, як я не надто цікавлюсь розробками різної техніки, найбільше з усіх привернуло мою увагу відео Катерини Амосової.Досить цікавими є факти, які вона говорила про свого батька- Амосова М.М., який, за її словами, розпочав займатись кардіохірургією на нульовому рівні її розвитку на той час. Хоча дана галузь являється однією з найбільш високотехнологічних, науковмістних,технікомістких, грошозатратних . Але, на даний час ,розвиток медицини в Україні не на такому високому рівні,як хотілося. Люди змушені звертатись по допомогу до інших країн. Та незважаючи на це, в Україні достатньо талановитих науковців, які розуміються на своїй справі.Хотілося б кращого заохочення та підтримку з боку держави та нашого уряду.Можливо тоді суцілана картина становища кардіохірургії, та й інших галузей науки, розвивалися б набагато краще.

    ReplyDelete
  27. Я переглянула відео "The Clean Technology Future".На мою думку воно є досить актуальним у наш час. І не тільки для України,але й для усього світу. Зараз ми часто стикаємось з такими проблемами як забруднені водойми,забруднене повітря,яким ми дихаємо, та й взагалі усе навколишнє середовище. Якщо становище на критичному рівні уже зараз, то яким воно буде через декілька років?У якому середовищі будуть жити наші діти? Важко й уявити. А що найцікавіше- це те, що ми самі створили таку ситуацію, тому й виправляти доведеться нам. Тож відео, яке я переглянула, на мою думку є інформаційним і корисним для того, щоб замислитись над цією проблемою, яку ми маємо.

    ReplyDelete