Total Pageviews

Sunday 29 September 2013

Лекція 5. Опрацювання інформаційних джерел з теми дослідження.

Завдання 1. Висловіть свої враження від відвідування бібліотеки університету. Що Вам сподобалося найбільше? Що Вас вразило? Як часто Ви користуєтеся фондами бібліотеки? Які книги Ви переважно берете у бібліотеці?

Завдання 2. Знаючи вимоги до підбору науквої інформації та вміючи здійснювати пошук інформації в мережі Інтернет та по каталогам бібіліотеки, здійсніть підбір 10-15 валідних джерел з теми Вашого проекту.

Завдання 3.  Здійсніть попереднє ознайомлення з обраними джерелами, використуовуючи поради зі статті  https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/home/lekcia-4,  та відберіть ті, які Ви використаєте при написанні Вступу до проекту.


Завдання 4. У середу 2 жовтня відбудуться семінари у Ваших групах. Підготуйтеся до заняття за планом семінарського заняття №1 (https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/home/seminar-1). Методичні рекомендації (https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/vimogi-do-oformlenna-kursovih-i-diplomnih-robit)

25 comments:

  1. Звичайно, для підготовки проекту-курсової необхідно вміти користуватися ресурсами не тільки Інтернету, а і бібліотеки, у нашому випадку, - Бібліотеки Житомирського державного Університету імені Івана Франка. І тому минуле заняття проводилось саме в ній. З особливостями бібліотеки нас ознайомлювали досвідчені бібліотекарі, які цікаво доносили інформацію, використовуючи наочний матеріал. Ми дізналися про наявність багатьох відділів бібліотеки, включаючи абонемент художньої літератури, який я вважаю найцікавішим, адже там представлено детективи, фантастику, історичні книги тощо. Найбільше мене вразила наявність дуже старих книг, деяким з них, як виявилося, вже по 200 років! Я відвідую Житомирську обласну бібліотеку, тому в університетській буваю рідко. Проте після прослуханої лекції думаю ходити туди частіше.

    ReplyDelete
  2. Минулого заняття ми відвідали бібліотуку нашого університету і ознайомилися з її фондами та бібліотекарями. На мою думку ,фонди бібліотеки вміщують в собі величезний обсяг літератури, яка повністю задовольняє потреби студентів під час навчального процесу. Обслуговуючий персонал даного структурного підрозділу університету є кваліфікованим , компетентним по відношенню до своєї роботи, а також завжди з радістю готові допомогти з проблемою , яка стосується підбору літературних джерел. Візит до бібліотеки справив на мене гарне враження. Я впевнений , що завжди отримаю допомогу у разі потреби.

    ReplyDelete
  3. Візит до бібіліотеки нашого університету справив на мене гарне враження . Її фонди налічують велику кількість літератури, яка охоплює майже всі сфери людської діяльності. на її абонементах без жодних труднощів можна отримати будь-яку книгу, підручник, посібник. Все це функціонує і здійснюється завдяки громіздкій роботі обслуговуючого персоналу . Їх робота є неоціненною в матеріальному аспекті. Після відвідання бібліотеки університету я з більшим ентузіазмом почала ставитися до навчання.

    ReplyDelete
  4. Шановна Вікторіє Вікторівна, хочу подякувати Вам за те, що організували ознайомчу екскурсію з бібліотекою нашого університету. Також, хочу висловити подяку всім бібліотекарям, які провели з нами ознайомчу бесіду. Після цієї зустрічі я ще раз переконався, що робота з літературою відіграє дуже важливу роль не тільки в нашій науковій роботі, а й у повсякденному житті. Я вирішив, щонайменше один раз на тиждень відвідувати бібліотеку. Вікторія Вікторівна, якими на вашу думку якостями повинна володіти людина, щоб безпомилково виконувати таку титанічну роботу? В майбутньому я не знаю в якій сфері людської діяльності буду задіяним, але не виключаю й того, що займатимусь бібліотекарською справою. Саме тому я хочу дізнатися що ви думаєте з цього приводу!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я приємно вражена, Денисе, що Вам, як й іншим студентам групи, сподобалася ознайомча бесіда про ресурси нашої бібліотеки! Справді, тут працюють віддані своїй справі люди, які цілковито присвячують себе цій нелігкій справі. Щодо якостей бібліотекаря, то це, напевно, ретельність, послідовність та відданість справі. Я вже декілька років організовую такі екскурсії для моїх студентів і з кожним роком бачу як розвивається наша бібіліотека, як розширюються її можливості, збагачуються фонди. Директор бібліотеки Ренькас Броніслава Мирославівна, а також працівники бібіліотеки, з якими ви поспілкувалися ( Тетяна Клименко, Аліна Мартинюк,Олена Гриценко) - це талановиті люди, які розвивають нашу бібіліотеку, шукають нові шляхи удосконалення її роботи, щоб зробити її вагомим ресурсом для студнетів та викладачів. Тому моєю головною метою при організації цього заходу було змотивувати студентів до відвідування бібліотеки і повенути їх до КНИГИ. А наша бібліотека має все для повноцінного навчання кожного студента. Ще раз хочу подякувати всім працівникам бібліотеки за цікавий захід, який знайшов відгук у ваших серцях. А щодо Ваших міркувань про майбутню професію, Денисе, то це повинен бути Ваш особистий вибір. Наприклад, пані Тетяна Клименко, успішно поєднує роботу бібліотекаря і викладача.

      Delete
  5. Було досить цікаво відвідати нашу бібліотеку.
    Ми були ознайомлені як працювати з літературою, книгами, електронними ресурсами. Цікаво , що у нашої університетської бібліотеки є електронний каталог по якому можна перевірити чи є в наявності потрібна для нас література. Це надзвичайно полегшує нам працю. Також нам розповіли про відділи бібліотеки і найбільше мене зацікавив відділ художньої літератури, де кожен студент може віднайти книгу для душі. Але найбільше я була вражена тим, що в нашій бібліотеці є старовинні видання, яким більше ста років. І нам навіть надали можливість переглянути ці книги.
    Отже, похід до бібліотеки був дуже цікавим та пізнавальним.

    ReplyDelete
  6. Похід до бібліотеки нашого університету був дуже корисним та пізнавальним. Незліченна кількість цікавої літератури, безліч курсових, дисертацій, дипломних робіт - все це ми можемо використовувати для того, щоб знайти потрібну інформацію, чи просто для загального розвитку.
    Бібліотекарі дуже старанно підготувалися до нашого приходу. Розповіли нам про всі труднощі з якими стикаються студенти при підборі валідної інформації і як з цими труднощами потрібно боротися, як правильно здійснювати інформаційний пошук.
    Для того,хто має недостатньо часу існує електронна адреса нашої бібліотеки, де кожен може знайти потрібну книгу онлайн. Як на мене, це є дуже зручно.
    Мені дуже цікаво було ознайомитись зі старовинним англійсько-французьким словником . Також я дізналась, що найстаріша книга нашої бібліотеки це "Євангеліє". Я дуже горда , що там знаходяться такі цінні екземпляри і що ми можемо без проблем з ними ознайомитись.
    Фондами бібліотеки я користуюсь дуже рідко, адже з розвитком науки та техніки ми можемо знайти необхідну інформацію в інтернеті. Але працівники бібліотеки мене настільки зацікавили, що я буду користуватися книгами частіше ніж інтернетом.

    ReplyDelete
  7. На минулому занятті ми відвідали бібліотеку нашого університету. Екскурсія справила на мене неабияке враження.Була вражена кількістю книг в бібліотеці, чомусь завжди вважала, що їх набагато менше.Я була дуже здивована тим, що у нашій бібліотеці є дуже цінні книги 19 століття. Під час екскурсії ми ознайомились з пошуковими можливостями електронного та традиційних карткових каталогів бібліотеки, дізнались алгоритм роботи з ними, з’ясували методику визначення індексів УДК, ББК та авторського знаку, довідались про особливості фондів абонементу художньої літератури та наукового читального залу.

    ReplyDelete
  8. Відвідання університетської бібліотеки дало змогу ознайомитись з широким спектром можливостей пошуку літератури для навчально-наукової діяльності, а також дозвілля студентів. Вразило те, що наша бібліотека, одна з найстаріших та найкращих на Житомирщині, налічує понад 460 тис примірників. Незабутнє враження справила можливість ознайомитись та доторкнутися до книг, виданих у ХІХ ст.: англійсько-французького словника та «Остромирового Євангелія». Послугами бібліотеки я користувалась і раніше, але не знала деяких фактів. Наприклад, можливість дізнатись про наявну літературу у фонді бібліотеки через електронний каталог, що допоможе зекономити час та зусилля, а бібліотекарі завжди готові допомогти знайти необхідні матеріали з теми, навіть якщо студент не має списку літератури.

    ReplyDelete
  9. У сучасному світі слово «бібліотека» серед молоді не є чимось популярним. Адже у будь-кого з нас є Інтернет, який, як нам здається, може повністю замінити друковані видання або похід до бібліотеки. Проте, як на мене, кожному студенту варто користуватися не лише послугами мережі Інтернет, але й хоча б іноді відвідувати справжній «храм книги». Цей похід до бібліотеки нагадав нам про той факт, якими вагомими є книжки у житті людини. Особисто мені дуже сподобалося те, з якою пристрастю і захопленням Тетяна Євгеніївна та Аліна Іванівна розповідали нам про свою роботу. Адже лише по-справжньому любляча свою справу людина може перейняти своїми почуттями оточуючих. І нашим бібліотекарям це безперечно вдалося, про що свідчать попередні коментарі. Особисто я дуже люблю читати художню літературу, але не таким чином, яким наразі це робить молодь (використовуючи різноманітні ґаджети), а тримаючи свіжонадруковану книгу у руках, відчуваючи її запах. Для мене процес читання задля задоволення є чимось сакральним, якщо можна так сказати. Інтернет версія твору зовсім не передає всю палітру фарб. Це все одно що порівняти спілкування з людиною в соціальних мережах та віч-на-віч при особистій зустрічі.

    ReplyDelete
  10. Похід до бібліотеки виявився продуктивним. Бібліотекарі нашого університету дуже приємні та освічені люди, які знають, чим зацікавити сучасних студентів. Не кожен день можеш побачити на власні очі та ще й помацати “Остромирове Євангеліє”. Дуже сподобалось те, що бібліотека розвивається, створюючи щось нове аби допомогти студенту або викладачеві якнайширше розкрити та дослідити потрібну тему.
    Особисто я з 2010 року відвідую читальний зал філологічного факультету. З того часу відбулося багато змін. Особливе щастя студентам принесли компютери та wi-fi. У сучасному світі, де інформація застаріває з неймовірною швидкістю, це справді необхідні речі. Там, звісно,зазвичай я беру підручники, періодичні видання. Те саме й з бібліотекою ННІ іноземної філології. Художню літературу я або купую або читаю у електронному форматі.

    ReplyDelete
  11. Після походу в бібліотеку нашого університету я була глибоко вражена, навіть, дещо здивована. До цого часу я вважала,що робота бібліотекаря є дуже легкою та невимушеною. Я навіть не замислювалася над тим, що робота з книгами може забирати стільки зусиль.
    Зараз, люди,які працюють у сфері впорядкування літератури викликають у мене величезну пошану.
    Завдяки знайомству зі структурою та особливостями роботи нашої бібліотеки я зрозуміла, що дізналася про надійне джерело інформації , з якого можна почерпнути багато корисного та цікавого.
    Також я зробила для себе такий висновок: навчальний процес та науково-дослідницька діяльність була б просто неможливою без бібліотеки.

    ReplyDelete
  12. Чесно кажучи до бібліотеки я зверталась у крайніх випадках або ж коли хотіла почитати художню літературу,але усвідомивши наскільки величезні бібліотечні фонди нашого університету і які приємні люди та працюють,моє ставлення дещо змінилось.Немогла припустити і різноманітності художньої літератури,яка допомагає відволіктися й трохи відпочити.Було дуже цікаво доторкнутись до словника,книг,яким близько 200 років.
    Працівники бібліотеки буквально на пальцях пояснили як шукати інформацію.до кого можна звернутись та детально ознайомили зі своїми фондами.Одним словом ця екскурсія додала мені впевненості в тому,що всю необхідну інформацію для курсової роботи можна знайти,варто лише не лінуватись)

    ReplyDelete
  13. Дякую, Вам, за організацію екскурсії до бібліотеки. Чесно кажучи, давно мрія більше дізнатися про те, що вона собою представляє, та і про людей які в ній працюють. Приємно вразив той факт, що наша бібліотека має величезний, як на мене, фонд книг. А те що деяким з них понад двісті корів, це взагалі був шок. Також було приємно, що бібліотекарі дозволили нам до них доторкнутися. Адже не кожен день ти можеш потримати в руках книги які служили кільком поколінням науковцям. Люди які працюють в бібліотеці дуже приємні і знають чим зацікавити студентів. Під час ознайомлення, ми і самі приймали участь в розмові, відгадуючи відповіді на запитання.
    На жаль, на даному етапі, я відвідую бібліотеку лише при необхідності і зазвичай беру книги які необхідні для навчання. Та після цієї екскурсії, я думаю, що стану частішим гостем нашої бібліотеки, і не лише за матеріалом для курсових, дипломних чи для навчання, а й просто зайти прочитати цікаву художню літературу.

    ReplyDelete
  14. Чесно кажучи, екскурсія до бібліотеки нашого університету приголомшила мене! Ми ознайомились із фондами нашої бібліотеки, як з'ясувалось, вони є значними. Бібліотекарі, що проводили цю "міні-подорож у світ книги" справжні професіонали своєї справи! Вони ще зовсім молоді, але стільки усього знають, аж дивно. Як виявилось робота бібліотекаря не така вже й легка, як може здатись з першого погляду. Було дуже цікаво поспілкуватись з бібліотекарями. Завдяки їм ми дізнались як здійснювати пошук літератури за допомогою електронних та алфавітних каталогів, розповіли, де можна знайти періодичні видання, численні газети, журнали, а також де можна переглянути список дипломних робіт. А ще, нам пощастило побачити і навіть доторкнутися до “Остромирового Євангеліє”.
    Звичайно, я і раніше не раз відвідувала бібліотеку Житомирського державного Університету імені Івана Франка, в пошуках літератури. Частіше за все це були або посібники, або ж художня література. Та після цього візиту в бібліотеку, вона відкрилась для мене зовсім по-новому!! Виявилось, що наша бібліотека - це величезний храм, в якому міститься велика кількість різноманітних видань, не тільки нових, сучасних, а й раритетних, які потрібно цінувати. Тому, тепер я буду частішим гостем у цьому храмі знань!

    ReplyDelete
  15. Екскурсія до бібліотеки була вражаючою. Наша бібліотека дуже гарна і багата на літературу,можна вибрати на будь-який смак.Бібліотекарі привітні,добрі і розповіли багато цікавого про книги і бібліотеку. Вони показали нам підручники яким вже багато років,такі як "Євангеліє","Французько-російський словник".
    Там знаходиться багато дипломних робіт,які писали студенти нашого вузу. Я думаю,багато хто звернеться до бібліотеки,коли буде готувати проект. Біліотекарі також можуть допомогти підібрати літературу. Ми дізналися багато нового і цікавого.

    ReplyDelete
  16. Екскурсія до бібліотеки нашого університету мене приємно вразила. Я, звичайно, здогадувалась про те, що фонди нашої бібліотеки великі, але не на стільки!
    Працівники бібліотеки розповіли нам про те як користуватися фондами, і для мене це була дуже корисна інформація, особливо для написання моєї курсової роботи в наступному семестрі. Тепер я точно знаю куди я піду і до кого звернусь за необхідної інформацією.
    Загалом, похід в бібліотеку був дуже пізнавальний та корисний.

    ReplyDelete
  17. Мене приємно вразила екскурсія до бібліотеки. Бібліотека має величезний фонд і це також вражає. За останні роки було здійснено кілька нововведень, які значно покращили пошук необхідної нам інформації. Як на мене, електронні ресурси ніколи не зможуть замінити книгу, яку ти тримаєш в руках і просто отримуєш задоволення від процесу читання. Похід в бібліотеку став для нас дуже корисним.

    ReplyDelete
  18. Я погоджуюся з всім вище сканим,адже похід в бібліотеку був справді досить корисним та в деякому сенсі повчальним,мене приємно здивували бібліотекарі,які справжні митці свого діла,вони грунтовно розповіли нам про свою роботу та про книги які є в наявності.Чесно кажучи я ще не відвідувала бібліотеку де є така велика наявність книг,мені сподобалося доторкнутися до старовинних книг,аже в них заложена ціла історія....І я повністю погоджуюся з Мариною,що електонна книга це ніщо в порівнянні з книгою яку тримаєш в руках.

    ReplyDelete
  19. Я приєднуюсь до всього вище сказаного, я також дякую за те, що влаштували екскурсію до бібліотеки. Я дуже була здивована, дізнавшись, що у нашій бібліотеці є така величезна кількість книг. Мені сподобалось ще те, що я мала можливість тримати в своїх руках таку старовинну книгу ( не пам'ятаю якого точно року). Нам показали де зберігаються всі курсові та дипломні роботи (а їх там так уже багато). Нам розказали , що можна користувалися електронним ресурсом, навіть не виходячи з доми.
    Я захоплююсь виданнями одного письменника як Пауло Коельйо, але не завжди можу собі дозволити купувати його книги, або ж читати онлайн....але у нашій бібліотеці є деякі його твори, які я можу взяти і без проблем читати)

    ReplyDelete
  20. В тей день коли моїх одногрупників водили до бібліотеки я, нажаль, не змогла піти(за станом здоровя я залишилася дома)тому не мала такої можливості як інші ,тобто дізнатися про старовинні книги чи подібне тому..Та все ж я пішла сама в бібліотеку.Дійсно там міститься велика кількість інформації,будівля цікаво построєна.В середині багато різних рослин,що мені сподобалось.Та те що я шукала ,так і не знайшла.Інформації про мого автора не виявилося.Ось це мене дійсно здивувало та засмутило.

    ReplyDelete
  21. Побувавши на екскурсії до бібліотеки, я була досить вражена.Чомусь робота бібліотекаря видавалася мені раніше досить легкою.Але прослухавши розповіді працівників цього закладу, я зрозуміла ,що помилялась.Адже це настільки складно пам`ятати види книг,місце їх розташування у бібліотеці і таке інше.
    Послугами бібліотеки я користувалась і раніше,але цікавим було дізнатись ,що у Бібліотеці Житомирського державного Університету імені Івана Франка існує електронний каталог, у якому ми можемо здійснювати пошук потрібної нам літератури, а також залишати свої коментарі побажань,або рекомендацій щодо роботи бібліотеки,та наданими нею послуг.

    ReplyDelete
  22. “У бібліотечній роботі багато що визначається особистістю бібліотекаря — який він, такий і престиж бібліотеки. Відомо, що не кожен з тих, хто пише вірші, поет. Так само не кожний, хто вміє видати книгу й заповнити читацький формуляр, є справжнім бібліотекарем. Від творчого підходу до своєї праці, вміння спілкуватися з людьми, бажання допомогти кожному, хто прийшов до бібліотеки, залежить і кінцевий результат роботи”. Не пам’ятаю звідки я занотувала для себе ці слова, але я їх відразу пригадала, коли знайомилася з роботою бібліотеки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Саме такими якостями володіють працівники цієї бібліотеки. Екскурсія до університетської бібліотеки залишила дуже позитивні враження.

    ReplyDelete
  23. Оскільки я постійно потребую нової інформації, бібліотеки я відвідую часто. Щодо бібліотеки при університеті, вона залишила приємне враження. Персонал допоміг мені підібрати потрібну літературу та порадив корисні джерела.
    Не могло не порадувати те, що фонд бібліотеки містить в собі значну кількість літературних джерел в різних сферах. Для мене найважливіше - це наявність широкого вибору джерел у сферах художньої літератури та соціологічних наук.
    Ще одним приємним фактом стала наявність електронного каталогу, де я можу переконатись у наявності первних джерел або навіть скористуватись ними. Це значно пришвидшує роботу над дослідженням певної теми.
    Мельник Ольга. 34 група

    ReplyDelete
  24. Оскільки я постійно потребую нової інформації, бібліотеки я відвідую часто. Щодо бібліотеки при університеті, вона залишила приємне враження. Персонал допоміг мені підібрати потрібну літературу та порадив корисні джерела.
    Не могло не порадувати те, що фонд бібліотеки містить в собі значну кількість літературних джерел в різних сферах. Для мене найважливіше - це наявність широкого вибору джерел у сферах художньої літератури та соціологічних наук.
    Ще одним приємним фактом стала наявність електронного каталогу, де я можу переконатись у наявності первних джерел або навіть скористуватись ними. Це значно пришвидшує роботу над дослідженням певної теми.
    Мельник Ольга. 34 група

    ReplyDelete