Total Pageviews

Thursday 19 September 2013

Лекція 4. Технологія роботи з науковою літературою. Інформаційний пошук.

 Завдання 1. Прочитайте "Технологія роботи з науковою літературою", документ прикріплений на сайті у розділі Лекція 4 https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/home/lekcia-4. Чи користувалися Ви до прочитання цієї статті якимись методиками опрацювання наукових джерел? Чи є  у Вас власні індивідуальні методики роботи з науковою літературою?

Завдання 2. Відвідайте сайт курсу https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/, прочитайте вимоги до проекту і виконайте Крок 1 - оберіть тему курсової роботи для проекту. Починайте працювати над Кроком 2 та над Кроком 3.

Завдання 3. Відвідайте сторінку сайту курсу https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/samostijna-robota/informacijni-resursi і, використовуючи пошукові можливості мережі інтернет здійсність пошук наукової  інформації з обраної Вами теми курсової (https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/vimogi-do-proektu).

Завдання 3. Прокоментуйте Ваші враження від використання запропонованих інтернет-ресурсів. Які з них Вам сподобалися./ не сподобалися в аспекті результативності відповідей на запити/ релевантності знайдених документів/ зручності пошуку/ легкості доступу до повнотекстових документів? Проаналізуйте знайдені матеріали (зазначивши обрану Вами тему курсової роботи!!!!!).

Завдання 4. Якими інтернет-ресурсами користуєтеся Ви для пошуку валідної інформації? Чому Ви користуєтеся цими ресурсами?  Поділіться посиланнями (links) на Ваші улюблені ресурси.


Всього найкращого!!!!!

63 comments:

  1. Досить пізнавальна стаття. Не можу не погодитися з автором статті Цехмістровою Г.С., що пошук та підбір літератури - це відповідальний етап у створенні будь якої роботи, а тим більше наукової. Звичайно, на такому етапі роботи слід уважно зосередитись: спочатку - це підбір джерел, далі - ознайомлення з матеріалом цих джерел, їх ретельне опрацювання. На мою думку, важливо не просто знайти літературу, яка містить в собі матеріал проблеми, яку ви збираєтесь опрацьовувати,і вмістити її у свою роботу, а й опрацювати цей матеріал, додати своїх суджень, роздумів щодо тієї чи іншої інформації. Підтвердженням моїх слів слугує цитата Е. Борка "Читати, не роздумуючи, все одно, що їсти і не переварювати." З усього вище сказаного, можна зробити висновок, що робота з літературою вимагає певних умінь, адже як сказав О.О.Блок "Книга - велика річ, поки людина вміє нею користуватися".
    Так, звичайно. Я користуюсь методиками, які також згадуються у статті. Це - записи на полях за допомогою умовних позначок, а також виписування потрібного матеріалу. На мою думку, це найзручніші методики.

    ReplyDelete
  2. Список пошукових систем вражає. Про існування більшості з них навіть не мала уявлення. Тому, щиро вдячна Вам, Вікторіє Вікторівно, за запропонований перелік пошукових систем.
    Переглянувши майже всі посилання на інформаційні ресурси хотілося б виділити наступні: NoodleTools, Mamma, Search.com, Hot Bot,а також About.com. Посилання саме на ці джерела припали мені до душі. Я без проблем знайшла потрібну інформацію. А About.com навіть додала до закладок. Цікавий сайт, на якому можна знайти корисну інформацію, я навіть сказала б "на будь-який випадок життя". Тож, ще раз дякую, неодмінно користуватимусь Вашим списком посилань.
    Що ж до посилань, якими користуюсь я, то їх перелік зовсім не великий. Це Google, Яндекс, bigmir)net та зовсім нова українська пошукова система Шукалка( http://shukalka.com.ua/ ). Хоча вона є відносно новою і тільки розвивається, але тут вже можна багато чого знайти. Гасло цієї системи "Користуючись - допомагаєш", тому я вважаю, що нам потрібно підтримувати так мовити "вітчизняну продукцію" і допомагати пошуковій системі розвиватись.

    ReplyDelete
  3. Для свого проекту я обираю тему 5. Прагматичні аспекти функціонування термінологічної лексики в художньому тексті.

    ReplyDelete
  4. Стаття є чудовим помічником для виконання другого кроку проекту - пошук і опрацювання літератури. Звичайно першим кроком є зосередження уваги і відсіювання зайвих думок. А далі опрацювання джерел. У статті описано велику кількість методик, і кожна з них є по-своєму доцільною і зручною. Мені найбільш цікаво було прочитати про ті, якими я вже користувалася до цього. Це, по-перше, методика "швидкого" і "повільного" читання, яке дозволяє продуктивно оцінити і визначити головну інформацію. По-друге - використання умовних позначок для виділення головного/незрозумілого/спірного. І третя методика - картотечна форма запису, яка корисна не лише при опрацюванні літератури, а і при публічному виступі. Саме ці методики я вважаю найкориснішими. Також стаття містить в собі багато корисної інформації про правила роботи з цитатами та правила оформлення бібліографії.

    ReplyDelete
  5. Тема 8:Лексичні засоби виразності у публічних промовах

    ReplyDelete
  6. Мені найбільше до душі припала тема "16.Мовно-стилістичні особливості публічних промов (на матеріалі промов Дж. Буша)", тому я вирішила обрати її для свого проекту, думаю буде доволі цікаво досліджувати це питання.

    ReplyDelete
  7. Я обираю тему 11 :Лексичні та граматичні особливості розмовного стилю ( на матеріалі персонажного мовлення)

    ReplyDelete
  8. Стаття Цехмістрової Г.С. "Техніка роботи зі спеціальною літературою" є своєрідною інструкцією для студентів. Галина Степанівна дає дуже цільні поради щодо правильного використання та обробки спеціальної літератури.
    Стаття знайомить нас з найпродуктивнішими методами опрацювання вибраного матеріалу, що дає можливість економити наш час. Методика опрацювання різних джерел, різні системи скорочень, рекомендації щодо ведення записів , правила при цитуванні - вся ця інформація є дуже важливою, корисною, без якої не можна обійтись при написанні курсової, дипломної та інших робіт. Основним в опрацюванні літератури є зосередження на праці. Наша увага повинна бути направлена лише на неї.
    Я вважаю, що для досягнення успіху в написанні своєї роботи кожен повинен користуватися цією інструкцією.

    ReplyDelete
  9. Величезна кількість пошукових систем!!! Якби не Ваш сайт, я б навіть не знала про їх існування. Досить зручні та прості у використанні. Мені це сподобалося. Користуючись однїєю-двома пошуковими системами не завжди можна знайти потрібну інформацію. А з даними сайтами можна знайти все , що забажаєш, навіть більше!)
    Для пошуку інформації я найчастіше користуюсь Google, Yandex та Yahoo.Але відсьогодні, я не буду обмежуватися лише ними.

    ReplyDelete
  10. Стаття містить корисні поради щодо першого, але чиненайважливішого етапу написання курсової/дипломної роботи – опрацювання спеціальної літератури. Доречно подано правила цитування та оформлення списку використаних джерел. Уміння працювати з книгою допоможе зекономити час та раціонально його використовувати. Запропоновані методики дійсно працюють. Я і раніше користувалася методом читання «з олівцем в руках». Також я зрозуміла що варто далі розвивати власну систему скорочення записів.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Я обираю тему № 25: "Лінгвокультурні характеристики англійської казки".

    ReplyDelete
  13. Для свого майбутнього проекту "План-проект курсової роботи з лінгвістики" я обрала тему під номером 17 (Гендерні особливості англомовних рекламних текстів у мережі Інтернет).

    ReplyDelete
  14. Шановні студенти, не забувайте виконувати всі завдання до теми. Здійсніть пошук наукової інформації з проблематики дослідження, використовуючи зазначені ресурси, та висловіть свої враження.

    ReplyDelete
  15. Для проекту я обираю тему 3: "Особливості функціонування сленгізмів у сучасних художніх творах."

    ReplyDelete
  16. Скориставшись запропонованими пошуковими системами, я досить швидко і легко знайшла базову інформацію, необхідну для створення проекту. Про існування деяких з них я не знала. Особливо зручними та корисними виявились такі інформаційні ресурси: MetaCrawler, Search.com, електронна бібліотека ім. В. Вернадського, AltaVista. Я впевнена вони обов’язково стануть мені у пригоді під час написання курсових робіт, а також розробки різноманітних проектів та презентацій. Досі я зазвичай шукала інформацію за допомогою Google, UkrNet та онлайн бібліотеки українських підручників http://pidruchniki.ws/.

    ReplyDelete
  17. Жодна наукова робота неможлива без використання фахової літератури, яка висвітлює певне питання, тому дослідник повинен вміти правильно обирати лише ті джерела, які йому дійсно потрібні, та вміти працювати з ними. Дійсно, дуже корисно робити свої помітки на полях статті, яку читаєш, оскільки ти одразу обираєш головне і відсіюєш неважливу для себе інформацію. Крім друкованих джерел, дослідник завжди може знайти автореферати дисертаційних робіт в Інтернеті, з якими легко ознайомитися, навіть не маючи перед очима друкованого носія інформації. Кожне джерело, використане у науковій роботі, повинно бути відображене у списку літератури, а також відповідно позначене як посилання у самому тексті роботи. Без цих позначок вашу роботу просто вважатимуть плагіатом!

    ReplyDelete
  18. Серед всіх запропонованих пошукових систем найкращими для мене стали такі пошукові системи, як : Question-and-Answer Search Engines, Бібіліотека імені В.Вернадського та пошукові системи диссертацій та авторефератів. Сама ж я користуюся невеликою кількістю пошукових систем, такими як: Googe.ru, Yandex,http://pidruchniki.ws/, mail.ru, ukr.net.

    ReplyDelete
  19. Стаття Цехмістрової Г.С. є хорошою допомогою для нас, студентів. Дуже добрі поради щодо написання курсових та дипломних робіт, як вірно оберати та опрацьовувати літературу. Запропонованими методиками зручно користуватися, завдяки ним, можна трохи з економити часу та швидше написати роботу. Наша увага повинна бути зосереджена лиш на праці, ніщо не повинно відволікати, тому що результат може бути не тим, на який ми очікували.
    _

    Проглянувши всі пошукові системи, мені найбільш сподобались KartOO, About.com, Ask Jeeves, Information Please.. Дуже корисними є посмлання на електронні бібліотеки. Особисто я, найчастіше користуюсь пошуковою системою Яндекс.

    ReplyDelete
  20. Стаття є досить корисною та зрозуміло.Галина Степанівна влучно підібрала поради щодо обробки літератури.Стаття дає змогу нам студентам навчитися правильно відбирати потрібну нам інформацію з поміж сотень статей та при цьому економити наш час. Ситсема скорочень, цитування,використання умовних позначок для виділення головного/незрозумілого є важливою інформацією для написання курсових, дипломних робіт.Я буду користуватися цією інструкцією і в подальшому для написання наукових робіт.



    Пошукових систем представлено величезний бибір, про деякі з них я навіть ніколи не чула. Дуже часто користуючись стандартними пошуковими системами ми не можемо віднайти потрібну інформацію, адже обмежені в них. Я користуюся Yandex,Google та Mail.ru. З поміж прелічених найбільш сподобались : Search.com,About.com,NoodleTools,Ask Jeeves.Для мене вони виявилися найбільш зручними.

    ReplyDelete
  21. Обираю тему номер 4 : "Особливості вживання сленгу у газетному тексті"

    ReplyDelete
  22. Стаття є дуже корисна, можна сказати навіть безцінна для тих у кого немає досвіду написання курсових робіт. Подано чудовий алгоритм роботи над курсовою, до цього не користувалася методиками опрацювання наукових джерел. сам процес був дуже клопіткий і займав багато часу, можливо відтепер моя робота буде більш продуктивною. Здивувала кількість наданих інтернет-ресурсів для пошуку. Раніше здебільшого користувалася лише Google, але була не цілком задоволена результатами пошуку, відкрила для себе сайти(Search.com, About.com. ) виявились дуже зручними у пошуку.

    ReplyDelete
  23. Я обираю тему № 21: "Лінгвостилістичні характеристики сучасної англомовної поезії"

    ReplyDelete
  24. Прочитаний текст допоміг мені систематизувати свої знання щодо правил ефективного використання спеціальної літератури. Не скажу, що ніколи не чула про подібні методи роботи з джерелами, проте, мабуть, просто не зациклювалась на цьому і не надавала великого значення назвам вище згаданих технік. Зрештою всі ми ними користуємось час від часу. Хоча, зізнаюсь, що протягом останніх місяців особисто я для нотататок використовую планшет, мені так зручніше. Папірець із записами може випадково загубитися, а ґаджети з нами завжди. І ви у будь-який момент можете дописати щось або переглянути попередню інформацію., або навіть накреслити собі приблизний план подальшої роботи над проектом. Насправді це дуже зручно, і не потрібен ніякий олівець. Хоча тут варто звертати увагу на особисті вподобання, адже є такі люди, які краще запам’ятовують прочитане тільки тоді, коли вони своєю рукою зроблять якісь помітки чи записи. Кому що більше до душі… Лише один маленький нюанс. З власного досвіду знаю, що опрацьовувати одразу великий пласт літератури не потрібно, якщо ви хочете якісно підготувати матеріал, оскільки мозок не завжди сприймає великий обсяг інформації одним потоком. Краще розділити цей процес на декілька етапів і тоді робота буде значно ефективнішою і не шкідливою для вашого здоров’я, що не менш важливо.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, Юліє, дуже слушна порада щодо роботи з літературою!

      Delete
  25. Переглянувши запропоновані нам пошукові системи, я відзначила для себе декілька з них, якими буду користуватися не лише зараз при підготовці проекту, а і в майбутньому для більш серйозної роботи. Зокрема, щоб здійснити пошук потрібної мені інформації на даному етапі я користувалася наступними сайтами: MSN Search, Netscape Search, MetaCrawler, Search.com і звичайно Google (просто важко не віддати пальму першості тому, до чого ти звик). А ще хочу відзначити посилання у підпункті «TOPICAL SEARCH ENGINES», досить інформативні джерела, на які слід особливу звернути увагу. А щодо того, якими сайтами я завжди користуюся, то це переважно http://www.bing.com/; https://www.google.com.ua/ та закордонні пошукові системи, які знадобляться, коли потрібно знайти якісь книги чи роботи англійських авторів, наприклад, http://www.ehow.com/; http://thisisouryear.com/. Взагалі, як на мене, кожному варто спробувати всі ті системи, які нам були представлені, а потім до свого звичного арсеналу пошукових сайтів додати ще декілька і користуватися ними постійно, а не лише один раз, виконуючи це завдання.

    ReplyDelete
  26. Знову надано безліч порад, пов'язаних як з підготовкоюдо наукової діяльності, так і з безпосереднім виконанням поставленної мети. Що мені подобається у таких статтях, так це те, що я лише почавши читати, вже не витримала і взялася за прибирання на столі! І справді, далі займатися своїми справами було легше, тому що я не відволікалась на якісь дрібниці.
    Щодо порад по опрацюванню літератури, то в мене виникло бажання швидше взятись за роботу, особливо після відвідування бібліотеки( за що, звісно, окреме спасибі). Дуже сподіваюсь, що все це стане мені у нагоді.

    Для проекту я обрала тему №14 "Лексичні засоби виразності у сучасному рекламному тексті (на метеріалі англомовної соціальної реклами)"

    ReplyDelete
  27. Звичайно, як і більшість студентів, я користувалася зазвичай такими пошуковими системами, як Google, Yandex, Yahoo. Для мене вони найбільш зручні та комфортні у користуванні, більшість інформації я знаходжу саме завдяки їм. Проте перелік, який пропонуєте Ви, сподіваюсь, допоможе мені у підготовці до створення проекту курсової роботи, і , якщо так, мій список пошукових систем значно поповниться.

    ReplyDelete
  28. Я обираю тему № 24 "Лінгвостилістичні засоби створення комічного в публічних промовах."

    ReplyDelete
  29. Я обираю тему № 8 "Лексичні засоби виразності у публічних промовах."

    ReplyDelete
  30. Я обираю тему № 4 "Особливості вживання сленгу у газетному тексті"

    ReplyDelete
    Replies
    1. я вже обрала цю тему раніше. дивись вище)

      Delete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Найбільше мені сподабалась тема 9 "Лексико-семаничні особливості англомовних економічних текстів", тому я обираю її
    Стаття є досить корисною, адже прочитавши її ми навчилися відбирати правильну для нас і корисну інформацію. Подані системи скорочень, цитування. Представлений великий вибір пошукових систем, але найчастіше я користуюсь користуюся Yandex та Google. Вони є найзручнішими для мене.

    ReplyDelete
  33. Я обираю тему 10 Лексико-семантичні особливості англомовних юридичних текстів.

    ReplyDelete
  34. Серед списку пошукових систем найбільше мені сподобались About.com, Information Please, Ask.com, AltaVista. Вони дуже зручні та прості у користуванні.
    Але найчастіше для пошуку інформації я користуюсь такими пошуковими системами як Google, Yandex та mail.ru.

    ReplyDelete
  35. Я обираю тему 5 Прагматичні аспекти функціонування термінологічної лексики в художньому тексті.

    ReplyDelete
  36. Переглянувши пошукові системи,які були нам запропоновані,найбільше мені сподобалися такі як:Search.com,Alta Vista,Question-and-Answer search Engines.
    Вони є дуже зручними у користуванні,і я надіюсь вони мені допоможуть при написанні роботи.Але раніше я найчастіше використовувала Google,Yandex.І зараз я дуже задоволена,що я дізналася про багато нових пошукових систем,де можна знайти корисну інформацію.

    ReplyDelete
  37. Я обираю тему №6 "Вживання політично коректних новотворів у сучасних газетних статтях"

    ReplyDelete
  38. Серед запропонованих пошукових систем найзручнішими для мене виявились: Question-and-Answer Search Engines, Alta Vista та Бібліотека імені В.Вернадського.За допомогою даних пошукових систем я знайшла багато інформації, що стосується теми, яку я обрала для написання курсової роботи. Зазвичай я використовую Google та Yandex.

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. Зазвичай я користуюся Google та Yandex, але я зрозуміла що існує ще багато інших пошукових систем, до яких я можу звернутися у пошуках корисної для мене інформації. Але з усіх запропонованих пошукових систем найбільше мені сподобалися:Search.com,Alta Vista, About.com та NoodleTools. Я зрозуміла, що ці системи мають величезні можливості в галузі пошуку.

    ReplyDelete
  41. Обравши тему №12(Мовно-стилістичні особливості текстів газетних статей (на матеріалі сучасних англійських та американських газет)),надіюсь на продуктивну роботу та на отримання досвіду у написанні для початку вступу до курсової роботи.

    ReplyDelete
  42. Вибір пошукових систем вражає різноманітністю і якщо раніше,під час навчання в школі,ми могли користуватись стандартним Google,то в університетській навчальній роботі лише цим не обійтись.До того ж нема межі досконалості.Подані системи можна використовувати як у пошуку наукової інформації так і в повсякденних запитах.Хотілося б відзначити About.com,Question-and-Answer Search Engines та Ask Jeeves.Для мене основним методом ефективного пошуку інформації є планування,адже це фундамент для майбутніх досліджень.

    ReplyDelete
  43. Стаття Цехмістрової Г.С. "Техніка роботи зі спеціальною літературою" є надзвичайною знахідкою для початківців. В даній статті докладно описується як потрібно працювати з обраною літературою, економлячи наш час. Особливо мені сподобались методики про роботу з літературою, системи скорочень, як правильно потрібно вести свою записи, як правильно використовувати цитати, виносити на поля головну ідею чи окремі слова які не зрозумілі. Вся ця інформація є безцінною, адже коли ти не маєш уяви як правильно користуватись інформацію, та і взагалі як правильно написати курсову, диплом чи інші роботи, то і робота буде стояти. Тому дана стаття є прекрасним путівником з написання наукових робіт.

    Чесно кажучи, переглянувши список пошукових систем, більшість з представлених варіантів я ніколи не зустрічала, не те що користувалася. Найбільше мені сподобались About.com, Information Please, Ask.com. Вони легкі у використанні, хоча я більше звикла до користування такими пошуковими системами як: Google, Yandex чи Mail.ru, та думаю, що мій кругозір розшириться.

    Я обрала тему 25 "Лінгвокультурні характеристики англійської казки".

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я вибрала тему: Сучасна англомовна фентезі:композиційні та лінгвістичні аспекти

      Delete
  46. Із запропонованих тем обрала 10. Лексико-семантичні особливості англомовних юридичних текстів.

    ReplyDelete
  47. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Для свого проекту я обираю тему під №3 "Особливості функціонування сленгізмів у сучасних художніх творах."

      Delete
  48. "Технологія роботи з науковою літературою"
    Правильне вміння користуватись літературою є основою нашого успіху при написанні курсових та дипломних.
    Ця стаття є дуже корисною для студентів, які займаються або будуть займатись науковою діяльністю. Щоб правильно організувати цей процес, необхідно знати певні правила та прийоми, які допоможуть полегшити цю складну роботу. Ця стаття показала мені, що дуже важливо досягати максимального ефекту при мінімальній витраті часу, цій ідеї треба слідувати і тоді час не буде марнуватись. Дуже корисними для мене виявились епати вивчення наукових джерел. В статті декілька разів підкреслюється необхідність читання «з олівцем в руках», що також допомагає правильній організації процесу. Також мені сподобалась запропонована ідея класифікації позначок, які зробили б наші записи більш упорядкованими і зручними у використанні. Я дізналась як правильно використовувати цитати і складати список використаних джерел, вони є одними з найважливіших складових наукової роботи.
    Я вважаю, що стаття Цехмістрової Г.С. є корисною тому, що в ній наведені такі приклади оформлень, цитування, бібліографічні описи, які обов'язково стануть нам у пригоді при написанні курсових та дипломних робіт.

    ReplyDelete
  49. я обрала тему 21 "Лінгвостилістичні характеристики сучасної англомовної поезії".

    ReplyDelete
  50. Моя тема 9 "Лексико-семантичні особливості англомовних економічних текстів".

    ReplyDelete
  51. Я обираю тему " Політично коректна лексика у дискурсі Інтернет-новин".

    ReplyDelete
  52. Зазвичай я користуюся пошуком інформації за допомогою Google і Ukrnet. Я дуже задоволена новими пошуковими системами MetaCrawler, Search.com, електронна бібліотека ім. В. Вернадського, AltaVista.

    ReplyDelete
  53. Для проекту я обрала тему №1 "Структурно-композиційні особливості текстів Інтернет-новин."

    ReplyDelete
  54. Інформацію повчальна.Вона допоможе мені в виконанні моїх майбутніх робіт.
    А тему для проетку я обрала :16.Мовно-стилістичні особливості публічних промов (на матеріалі промов Дж. Буша).

    ReplyDelete
  55. Моя тема знаходиться під номером 3 "Особливості функціонування сленгізмів у сучасних художніх творах."

    (доречі дуже цікава тема)

    ReplyDelete
  56. Стаття Цехмістрової Г.С. є дуже корисною для студентів.Адже у ній дається великий список порад щодо виконання наукових робіт,зокрема робота з літературою.Для того аби правильно виконувати свою роботу , необхідно знати певні правила,які нам допоможуть.Особисто для мене цікавою була порада щодо читання з олівцем в руках.Також я дізналась про те,як потрібно правильно використовувати цитати у свої роботі, та список використаних джерел.


    Список пошукових джерел вражає своєю різноманітністю. Про більшість з них я ніколи не чула.Але переглянувши їх, та використавши для пошуку потрібної мені інформації, дані джерела виявились досить ефективними та корисними. Тож для себе я відмітила декілька простих,як на мене, у використанні.Зокрема це MetaCrawler, електронна бібліотека ім. В. Вернадського,Search.com. Особисто я користувалась такими пошуковими системами як Googe.ru, Yandex та mail.ru.

    ReplyDelete
  57. Майже половина гіперссилок на ссайти які вже нічого не шукають, а просто "є". Взагалом, то мені по результативності і комфортом пошуку сподобались сайти www.google.com, http://www.hotbot.com, http://www.bing.com/. На мій погляд ці системи пошуку самі комфортні, швидкі та точні у пошуку матеріалу. Самі погані, на мою думку, http://www.excite.com/ (занадто багато зайвого), http://mamma.com (нічого не хоче шукати, хоча інтерфейс доволі привітний). З наведених ресурсів дуже сподобалось і надалі буду користуватися ними-це http://www.artandculture.com/, також бібліотеки іменні Вернадського і список електронних бібліотек України.
    В основному ,я користуюся такими пошуковими системами як: www.ex.ua - самий зручний та найбільший ресурс в Украіні де можливо знайти будь-що. http://vesti.ua - новини про все. www.sinoptik.ua- самй точний прогноз погоди будь-якого регіону країни. www.online.ua - хороший інтернет ресурс для відпочинку. www.google.com - пошукова система для пошуку всього що можливо знайти в інтернеті.

    ReplyDelete
  58. Дуже вдячна за дану статтю, оскільки вона не тільки вказала на важливість вибору літератури, а й надала список пошукових систем, які допоможуть при роботі над науковою роботою. Незважаючи на те, що деякі з систем не користуються особливою актуальністтю, там вказані й ті, які дуже зручні у використанні та надають потрібні джерела інформації.
    Мельник Ольга. 34 група

    ReplyDelete
  59. Дуже вдячна за дану статтю, оскільки вона не тільки вказала на важливість вибору літератури, а й надала список пошукових систем, які допоможуть при роботі над науковою роботою. Незважаючи на те, що деякі з систем не користуються особливою актуальністтю, там вказані й ті, які дуже зручні у використанні та надають потрібні джерела інформації.
    Мельник Ольга. 34 група

    ReplyDelete